bodyattack low -kokeilu

Hellou, 
Pitihän sitä aerobista eli attackia lähtee sitten kokeileen, kun ei etureisijumia lukuunottamatta tullut suurempia vaivoja eilisen treenin jälkeen.. Tai rehellisesti sanottuna voi kyl olla, ettei yskä kauheesti tykänny eilisestä treenistä, mutta kun en oo varma, niin mut oli helppo ylipuhua mukaan.
Ja siis tähän aamuun saakka mietin, että meenkö vai enkö. Kauheen vaikee päätös. Teki niin kauheesti mieli mennä, koska en oo koko viikkoon päässy ja tiiän etten pääse huomennakaan perinteiseen maanantaiattackiin, koska mulla on töiden jälkeen kouluhommia iltaan asti. Ja voishan sitä sit ottaa iisimmin ja tehä low-versioita, jos tuntuu pahalta. Ja sitte aina voi keskeyttää, jos siltä tuntuu. Ja olishan se kamalaa, jos onki jo terve ja turhaa jättää hyvän attackin välii ja siis enhän mä ees jaksais miettii treenausta, jos en olis viel kunnossa. Ja kyllähä viimekski alotin sairastauon jälkeen attackista eikä tullu mitää jälkitauteja. ja joka tapaukses aijon tänää treenaa ni eiks kaikki sit oo yhtä huonoja vaihtoehtoja ni miks sit en valitsis attackia… ja mitä vielä. Kyllä mä syitä keksin vaikka miljoona, jos kyse on siitä, että meenkö attackii vai en. :D
Ja kun yritin hiljaa itekseni puhua itseni ympäri, että jos en meniskään. Nii eiköhän tullu jumppakamulta viestii, että voitas mennä yhessä.. Joo, mennää vaa! Voishan sitä aina oottaa iisimmin sitte. Poistin tässä vaiheessa mielestäni kaikki ne attackit, joissa on pitäny ottaa iisimmin ja joissa kuitenkin viimeistää kasibiisin kohalla lähtee käsistä ja homma karkaa kauas ja vedän täysillä sykkeet katossa :D 
Mutta kuinka kävikään! Mä onnistuin oikeesti vetäsee koko tunnin kevyemmin! Tein monissa kohdissa virallisia low-versioita ja sykemittari voi sen todistaa ja tässä aineisto mittarista katsottuna:
normaali attack: 556kcal keskisyke 143 ja maksimisyke 181
low attack: 387 kcal keskisyke 127 ja maksimisyke 160
Ja täytyy kyllä myöntää, että se vaatii aikamoista mielenlujuutta, että voi tehdä niitä iisejä versioita. Etenkin silloin, jos ohjaaja huutaa mikkiin että ”jos tuntuu pahalta nii tee vaihtoehtoisia liikkeitä”. Ei musta tunnu pahalta, kyl mun kunto kestäis, mutta kun………… Nii, kenelle mä selitän :D Itelleni kai. Mutta jos haluat joskus harjoittaa mielenlujuuttasi, mene attackiin ja tee low-versiot. Se toimiii. vaikeimmat kohdat oli omat lempparit, kuten miksausten biisi 3 ja biisi 4 ja biisi 8 ja no, olihan niitä :D Mutta kevyemmästä versiosta huolimatta oli tosi kivaa ja ihanaa fiilistellä kaikkia miksausbiisejä pitkästä aikaa!
aktiivikuntoutujat attackii menossa
Milla

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta