salikärpänen haavissa

Heippa taas, 
viikonloppu vierähti ja oli kyllä mukava palata arkeen. Mua poltteli koko työpäivän ajan päästä treenaa, kun tää viikko on oikein mahdollisuuksien treeniviikko :) Aamuvuoroa melkei koko viikko (eli ehtii melkei mihkä vaa jumppii) ja viikonloppuna aika vapaata mistään suunnitelmista, niin pystyy tekee kaikkea kivaa koko viikon ajan. Ja itseasiassa vaikkapa joka päivä, koska jouluna kuitenkin salit on kiinni, niin tulee lepopäiviä jumpilta. hehe. 
Suunnitelmana oli alunperin mennä combattii taas, koska se oli viime maanantainaki vaan niin hyvä :) Mutta jostain syystä mua on nyt purrut salikärpänen. Eli mun sitten kuitenki tekis mieli mennä salille. Oon koko päivän pohtinut, että mitä tekisin ja kai se on tehtävä molemmat. Nää mun salikärpäset vierailee vaan sillon tällön ja se salikausi kestää muutamasta viikosta pariin kuukauteen, kunnes menee taas ohi. Eli nyt, kun mieli tekee salille, niin tottakai se kannattaa hyödyntää :) Otin myös salivihkon esiin jostain laatikon uumenista. Viimeisimmät merkinnät löytyy syyskuulta. Sen jälkeen olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti salilla, joten mitään merkintöjä ei ole ollut kauhean motivoivaa tehdä. Mutta jos nyt taas? Katsotaan, kuinka pitkään tän kerran innostus kestää :D

En tiiä mikä siinä on, etten jaksa pitkäjänteisesti siellä salilla käydä. Heiastaki voi helposti bongata mun joka vuotiset 3-4 salikautta ja sitten treenaus siellä jää taas ihan taka-alalle. Usein innostuskauden jälkeen salitreeni siirtyy jopa siihen rooliin, että se on treeni, johon mennään silloin, kun ei mihinkään jumppaan ehdi! Onkos jotain hyviä vinkkejä antaa motivaation säilyttämiseen salitreenin suhteen? Mitä oon joltain kavereilta kysynyt, jotka siellä ahkeraan treenaa, niin vastauksena olen saanut tulosten selkeän näkymisen ja oman kehittymisen seuraamisen esim. salivihkon kautta. Mutta onko muuta? Mä haluisin taas saada kiinni salitreenistä enemmän tai pidemmäks aikaa kun joulu välipäiviin saakka :D
No, nyt mä lähden kyllä tän biisin siivittämänä juosten kohti salia, jotta ehdin rauhassa treenailla siellä ja kattoo sitten fiiliksiä, jos jäisi vielä combattiinkin :) Hyvää treeniviikkoa kaikille!

Milla

2 vastausta artikkeliin “salikärpänen haavissa”

  1. Moikka!

    Löysin sun blogin vasta ja oon jo ehtinyt jonkun verran postauksia kahlailla taaksepäin, tykkään kovasti :-)

    Mä ite olin ennen myös paljon enemmän jumppaihmisiä, mutta tuo salitreenailu kiinnostaa koko ajan enemmän. Ne asiat mitkä mua sinne motivoi on just tuo kehittyminen ja painojen lisääminen ja luonnollisesti myös se vaikutus, mikä sillä on kroppaan :-) Plus se on helpompaa aikataulujenkin kannalta :D

    • kiva kun tykkäät ja tervetuloa seurailemaan ja höpöttelemään treenijuttuja :))

      Koitan ite kans nyt tsemppaa ton salitreenin kanssa – josko voisin joskus myöhemmin todeta samalla tavalla :D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta