perushyvä salitreeni selkä+vatsa

Kesä ja kärpäset kiireet. Tai siltä ainaki on tuntunu tänää :D Kaiken paikasta toiseen poukkoilun välissä kävin tekee myös suunnitellun selkäreenin salilla. Tai oikeastaan se muuttui perushyväksi selkä-vatsa -treeniksi. En kattonu salivihkosta mitää suunnitelmaa, vaan tein vaan fiiliksen mukaan. Tartuin niihin painoihin, jotka tänään vaikutti sopivilta ja tein justiin niin monta toistoa, kun niillä painoilla sitten meni. Treenin vaativuus ei ehkä ollut sitä ennätysluokkaa, eikä mitää ennätyksiä rikottukaan. Mutta välillä näinkin. Oli ihan kiva käydä salilla ilman tarkkaa suunnitelmaa kaikista toistoista, laitteista ja painoista. Ei ollu ehkä ihan semmonen ennätysvoimakas fiilis töiden jälkeen, nii siitä syystä lähdin vähä kokeilee kroppaa, että lähteekö tänää kulkee ollenkaan vai ei. Ja kyllähän se siitä sitten lähti ja iltapäiväväsymyskin katosi treenin käynnistymisen myötä :)
 
En oo kauheesti tällä blogissa jakanut mitään mun salitreenejä, nii tässä nyt  vähä tän päivän liikkeitä :) Koska salivihkoa ei tosiaan ollut, niin painoja en kyllä millään muista, enkä kyllä tiiä onko ne teistä niin kauheen kiinnostaviakaan. Noista maksimeista täytyy mainita, että vaikka ne sanana ei kuulosta kauheen pahalta, nii sitä ne kyllä sit kuitenkin on :D Tehorääkkipäivinä teen 3x maksimit, mutta nyt tällä kertaa sai noi 2 kierrosta riittää. Ja kun kerran mun kaveri kysyi multa, että treenaanko mä aina sata lasissa, nii mä vastasin, että joo kyllä mä kai aina täysillä teen. Nii tänää kuitenkin tuli nyt tämmönen salitreeni eteen, että sain kyllä tuntumaa, tuli hiki, sykkeet nousi ja tein reenin loppuun asti. En kuitenkaan antanut itsestäni 110%.. Mutta silti mulla jäi kiva fiilis :) Kuinka ristiriitaista. Eikai sitä sit aina vedäkään ’verenmakusuussa’ saadakseen treeni-iloa ja onnistumisen kokemuksia :)
 
Lämmittely soutulaitteessa n 10min
Ylätalja 4x 10
Alatalja 3x 15
Kulmasoutu käsipainoilla yks puoli kerrallaan 3x 10
Selkärullaus 2x maksimi
 
Lantionnosto penkiltä makuulta 2x maksimi
Vatsat taljassa 3x 12
Kyljet selkäpenkissä 2x 12
 
Tein noi selkärullaukset ja lantionnostot superina, koska noi laitteet on aseteltu kivasti vierekkäin, eikä klo 18 jälkeen ollut kauheesti ruuhkaakaan :) Siinä saa sykkeet aina kivasti koholle! Huh :D Ja treenin jälkeen hyvä fiilis jäi erityisesti siitä, että huomasin pystyväni tekee hyvän salitreenin ilman sitä mun vihkoa ja ilman että ’treeni’ päätyy epämääräiseen hengailuun ja siirtymiseen laitteesta toiseen. Olen siis kehittynyt salitreenin suhteen siinä mielessä, että mulla on takataskussa jo hyvä määrä perusliikkeitä eri lihaksille, eikä mun tarvii orjallisesti tehdä aina samoja juttuja samoilla painoilla ja laitteilla :)
 
 
Milla

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta