lomasuunnitelmia

Moi! Oon nyt palannut siis treenien äärelle ns. rauhallisesti. Eilen ja tänää heiluttelin painoja salilla, mutta mitään aerobista jäätävän kovaa syke- ja hikiliikuntaa en ole tehnyt. Eilen pääkohteena oli selkä ja tänään olkapäät. Sen lisäksi päätin jakaa jalkatreenit tällä viikolla siten, että teen jokaisen salitreenin yhteydessä yhden osan jalasta :-D Eli eilen selkäreenin yhteydessä tein myös pakarat ja tänään olkapääreenin yhteydessä tein takareidet. Olkoon seuraava treeni sitten vaikkapa rinta ja etureidet :) Saitte varmaa pointista kiinni? Ja miksi näin – nii sen takia, että mä halusin ensinnäkin alottaa viime viikon jäljilta riittävän kevyesti, ja toisekseen, mä pelkäisin tehdä koko jalkareenin kerralla, koska sit olisin taas kaks viikkoa ihan saakelin jumissa, eikä jumppaamisesta / palautumisesta tulis yhtään mitään. Onhan viime jalkatreenistä hurahtanut jo hyvä tovi. Eli tää on nyt mun oma sovellukseni kevyemmästä aloituksesta ja kropan palautumisen tukemisesta :-D Jos niin voi sanoa. 
tän päivän fiilis oli vahva!
 Nyt tuntuu hyvältä olla tässä kropassa. Treenit ei oo ollu mitenkää turhanpäiväisiä tai huonoja tai kevyitä, vaan oon tehny sen mitä oon tehny nii kunnolla. Tää salin puolelta aloittaminen tuntui hyvältä ajatukselta, koska siellä voi paremmin tarkailla omaa olotilaa, kun pieni pelko mulla edelleen on ollut olemassa siitä, etten olisikaan tarpeeksi palautunut. Tähän asti on mennyt hyvin. Ja mikä kaikista parasta, oon päässyt tekee niitä rakastamiani aamusalitreenejä!<3 Ja jos olo on edelleen yhtä hyvä huomenna, nii tiiättekö mitä – mä aijon mennä attackii! Mulla on tositosi ikävä sinne, koska viime attackista on jo 2 viikkoa aikaa! Ja ylipäänsä jostain lesmills tunnista on jo viikko! Näin aktiivisen lesmills-liikkujan näkökulmasta viikko ja kaksi ilman riehumisia on oikeesti pitkä aika ja sitä alkaa oikeesti ihan kaipaamaan jo takas sinne eturivii hikoileen!
Nyt kun oon lomalla, nii mä aijon ainaki treenata tunnolla ja kunnolla noi salitreenit joka viikko :) Työviikkoina joutuu priorisoimaan aina eri lajien välillä, joten nyt mä aijon pitää kiinni salittamisesta. Sen lisäksi haluan tottakai myös riehua combattia ja attackia. Tietysti. Niitä teen sitten fiiliksen mukaan niinä päivinä, kun saan jotai treenitreffejä sovittua kavereiden kanssa. Noi jumpat kun on vaa niin paljon huisimpia kun on hyvä porukka ympärillä! Näiden lisäksi mun tarkoitus olisi ottaa heinäkuun haasteen myötä kokeiluun pari uutta lajia. Viime viikon lajikokeilu jäi välistä, mutta tällä viikolla voisin koittaa sellaisen kehitellä jostain. Ei vaa oo mitää mitä erityisesti haluaisin kokeilla?? Onks ehdotuksia tai jotai suosituksia jostan kivoista lajeista, joita en ehkä olis kokeillut vielä? Meidän salilta mulla on kokeilematta bodyvive, pilates/jooga ja tabata, mutta mikään näistä ei varsinaisesti huuda mun nimeä :-D Tän kaiken lisäksi mä sovin itseni kanssa, että teen jokaisen salitreenin siten, että siitä löytyy alkulämmittely, itse treeni, loppuverkka ja venyttelyt. Tavallisesti mä aina lintsaan noista kahdesta viimeisestä, kun on muka niin kiire. Suunnittelen aina, että pyöräily / kävely kotiin menisi loppuverkasta ja sitten venyttelen kotona, mutta voitte arvata, kuinka monesti toi viiminen kohta on toteutunut :D Eli nyt mä teen kaiken tän salilla, kun mulla vaan ei voi olla kiire, koska mähän oon lomalla!<3
heinäkuu ja helteet – eiku?!
Milla

2 vastausta artikkeliin “lomasuunnitelmia”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta