helppo ja tehokas vatsatreeni

heips! kokeilen nyt ensimmäistä puhelinpäivitystä, saas nähä kuinka onnistuu :)  kävin eilen tekee pelkän vatsareenin salilla. Tavallisesti yhdistän selkäreeniin vatsat. Tai vaihtoehtoisesti teen vatsoja pari sarjaa vähä siellä sun täällä – joskus odotellessani jonkun jumpan alkua ja joskus ekstrana jos ollaa vaikka kaverin kans salilla eikä se oo vielä valmis loppuverkkaileen. Nyt ku oli kuitenkin mahdollisuus panostaa ihan sataprossaa noihin vatsoihin nii ajattelin kerrankin tehdä niin :) Mietin mielessäni että jos jää energiaa nii teenki selkäreenin päälle.  Eli vähä niinku käänteisessä järjestyksessä vaan. Mut arvatkaa jäikö – ei ;) Tekee muutenki vissii ihan hyvää ku vaihtelee noiden treenien järjestystä, ettei rinta oo joka kerta ennen olkapäätä, ja tässä tapauksessa, ettei vatsat oo aina altavastaajana selkäreenille. Yleensä mun lihakset on kaikista kipeimmät ylihuomenna treenistä mutta nyt mun vatsat on heti tänää ollu jo niin kipeet, että sängystä nouseminenki oli haastavaa (Uskallanko ajatella ees huomista)!  Niinpä ajattelin jakaa tän tehokkaaksi kokemani yksinkertaisen vatsareenin teijän kanssa :)
vatsat taljassa 5 x 15
jalkojen nostot maaten penkillä 3 x20
voimapyörä 3 x 10
kyljet (selkärullauspenkissä) 3 x 10 (+lisäpaino)
’linkkuveitsi’ jumppapallolla 2 x 10
hoover 2 x maksimi

Taljaan laitoin 50kg kun teen seisten sen liikkeen nii yläkroppa jonkun verran auttaa siinä kuitenki. Voimapyörällä en saanu ees noita kaikkia toistoja tehtyä!! :D kylkiin otin 5kg lisäpainon mukaan. huh! sopii koittaa :-)

linkkuveitsi jumppapallolla

hoover

voimapyöräilyä

fail
Kivaa keskiviikkoa! :)
Milla

7 vastausta artikkeliin “helppo ja tehokas vatsatreeni”

  1. Miulle oli ohjaaja laittanu kans uuteen ohjelmaan voimapyörän, levytangolla tosin. Voi hyvää päivää! :D Kerran yritin – eheipäs tehdäkkään!
    Tilalle laitettiin nyt sitten voimapyörä jumppapallolla, minkä pitäs olla vähä iisimpi. Kyllä siinä pari kertaa jakso räpiköidä, saa nähä kui käy ku meen ekan kerran vetää ohjelman läpi.. :D

    • toi voimapyöräily on kyl oikeesti tosi haastavaa! me ei tultu aluks yhtään juttuun sen kanssa, ja edellee vaatii aikamoisen asenteen ja keskittymisen ennen ku lähen sen kanssa säätää. hyvä ja palkitseva puoli sen kanssa räpiköimisessä on tietysti se, että on tosi tehokasta! ;)

  2. Kuulostaa tehokkaalta, kiva kun jaot tän, pitänee ottaa kokeiluun! :) yleensä tuppaa nimittäin käymään sillä tavalla, että teen vatsat juurikin jonkun toisen treenin päälle, jolloin niihin ei ehkä jaksa enää niin 100% keskittyä.. Ei varmaan olisi pahitteeksi välillä pyhittää niille ihan omaa treeniänsä ;)

    • suosittelen kyllä kokeileen joku kerta tekee vatsat ensin, tai sit tosiaan pyhittää niille ihan oma päivänsä :) onhan ne lihasryhmä siinä missä muutkin, nii hassua, että jotenki ne jättää muiden treenien varjoon ja kakkossijalle? :D

  3. Pitääpä kokeilla tuota linkkuveistä – oon nähny monen tekevän sitä :)
    Ja muut liikkeet tietenkin siihen päälle :DD

    .anne

  4. Kokeilin tota linkkuveistä mutten voinut jatkaa, koska mun lantioluut vaan rouskuu tehdessä! Joten ehkä panostan muihin liikkeisiin..

    .anne

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta