good morning, gym!

Eilen tapahtui pitkästä aikaan kaksi erikoista, mutta hyvinkin ilahduttavaa asiaa. Ensinnäkin mä kävin aamusalilla. Pitkästä pitkästä aikaa! Siis niinku oikeella aamusalilla. Ei sillain niinku lomalla, että salin ovi kolahtelee siinä kympin aikaan :D Vaan ihan rehellisellä aamukuuden salilla. Tai no, sali aukes puoli seittämältä, nii sillon menin. Jos nyt tarkkoja ollaan. Mun on yleensä aikataulullisesti mahdotonta ehtiä aamulla reenaa ennen töitä, koska mun työt alkaa pääsääntöisesti 6-8 välillä, enkä toi tietenkää mennä suoraa salilta töihin, kun koira täytyy ulkoiluttaa välissä. Eilen menin kuitenkin vasta klo 9 töihin, joten ehdin hyvin etukäteisvalmisteluiden ansiosta käydä tekee jalkarääkin aamulla :-) hihiii! Oon aamuihminen muutenkin, joten aamutreenit sopii mulle tosi hyvin. Harmi että ne niin harvoin sopii mun työvuoroille :-D Toisaalta, en tiiä olisko aamutreenaus niinkään tapa, jos se olisi mahdollista aina. Vaihtelu virkistää, ja mä olin oikeesti aivan fiiliksissä illalla, kun tiesin, että aamulla pääsen salille :D haha. 
 
Ja se toinen erikoinen asia olikin se, että ennen salille lähtöä mä nukuin ihan koko yön heräämättä kertaakaan!! WHAAT :D Nukun varmaa liikaa, kun herään joka yö 1-3 kertaa, mutta nyt jostain kumman syystä nukuin koko yön heräämättä. Ihan superoutoa jotenki :D Menin nukkuu ja seuraavan kerran ku avaan silmät nii kello soi ja on aamu!? Näitä tapahtuu mulle ehkä 2-3 kertaa vuodessa, joten olin ihan superionnellinen, ku kello soi ja sain vielä töihin lähdön sijaan lähtee kirmailee salille! Levänneenä, hyvin nukkuneena ja lepopäivän siivittämänä energiaa oli juurikin niin paljon, että oli kunnon jalkatreenin aika! Tykkään aamuista muutenki  paljon, mutta jotenki tää aamu lähti käyntiin ihan erikoisen hyvillä fiiliksillä :) Ihanaa!
 
Reenitki kulki hyvin! Voiko jotain muuta toisaalta odottaa tällaisesta asetelmasta käsin? Eikai. Reeni näytti sisällöltään tältä:
 
Jalkaprässi 5 x 10
Etureidet (jalanojennuskoneessa ) 4 x 15
Takareidet maaten 3 x 15
Pohkeet 3 x 15
Askelkyykky smithissä 3 x 15
 
ehkä noi ihanat trenipökätki antoi vähä treeniboostia? ;)
Lähin suoraan sängystä -periaatteella liikenteeseen. Olin asetellut vaatteet valmiiks tuolinnojalle ja treenikassi oli pakattuna, eli jätin aamupalatkin sitten vasta salin jälkeen syötäväksi. Syön joka päivä aamupalan, joten ihmettelin hiukan, ettei se syömättömyys yhtää painanu tuolla treenissä. Toisaalta, olin syöny puuroa iltapalaks, nii hiilarivarastot tuskin oli siinä yön aikana kokonaa tyhjentyny kuitenkaa? 
 
tältä näytti ku painelin treeniltä kotia kohti :)
 Reenin jälkeen sitten kotiin aamukahville ja puurolle. Ja ai että, kuinka voikaan Elovena maistua herrrrkulta tälläsenä aamuna!!<3 Fiilis oli mahtava :) Oli tehokas olo, kun oli kunnon rääkkitreeni tehtynä jo aamusta. Ja työpäivän jälkeen sai luvan kanssa tsillailla päämäärättömästi ympäriinsä ;-) hihii. Tänää on kyllä sitte kankut ollu sen verran tulessa, että tietää reenanneensa. Miten voi aina tulla näin kipeeeeks :DD!? Haha.
Milla

4 vastausta artikkeliin “good morning, gym!”

    • ei oo mitään ohjelmaa. teen vaan kaikkea, mikä on kivaa ja mitä huvittaa :-D Tavallisesti keskimäärin noin 3-4 jumppaa ja 2-4 salia viikossa siten, että treeniä kertyy yhteensä noin 7-10 tuntia – toki vaihdellen viikottain :)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta