salitreenissä laatu korvaa määrän

Moikka! Mun piti mennä nyt aamusta salille, kun pitkästä aikaa olisi ollut käytännössä mahdollisuus tehdä näin: iltavuoro töissä ja elmo yökylässä muualla ;) Mutta kappas, oon kahden treenipäivän jälkeen niiiiiin jumissa, että ei mitään toivoa, että pääsisin ees kävelee salille näillä lihaksilla. Saati, että pystyisin niitä reenaa :D Oonkin nyt ottanut tavoitteeksi sen, että teen jokaisen treenin niin 100% täysiä keskittyen, että neljä treeniä viikkoon riittää. Neljä treenikertaa on mulle tavallaan määrällisesti tosi vähän, koska oon jo useamman vuoden ajan tehny ainaki sen 5-7 treeniä. Mutta nyt kun ruokavalio ja treeniohjelma on suunniteltu tällai, nii turha sitä on kaloreita hukata muualle tai tehdä kauheesti omia sovelluksia…  Ja koska teen nyt laatua täysillä, nii alkaa näyttää siltä, että neljäki treeniä riittää :’D haha. Okei, pakko myöntää et yks bodyjami viikkoo vois tulla kyseeseen. Koska bodyjam <3 Mut muuten koitan nyt tehdä ”vähän”, mutta laadukkaasti.

IMG_20140302_073127Olipa kyllä hassua viettää lauantaina lepopäivää! Mulla on jo pitkänpitkän ajan menny sillai, että viikonloppuaamut tulee vietettyä salilla, nii oli ihan pölhöä, kun en lähtenykää reenaa. Missä mun rutiinit!? :D Sunnuntaina pääsin onneks taas palaamaan normikuvioihin, ja tehtiin kaverin kanssa yhteistreenit heti aamusta. Vuorossa oli jalkatreeni nro2, jossa painotus on takareisillä ja pohkeilla. (Ja se jalkatreeni nro1, jonka tein torstaina, oli sit enemmän etureisipainotteinen.) Siirryin tossa sunnuntain treenissä taas ihan uudelle levelille, kun vedin lantionnostoja pidoilla ja hitailla palautuksilla 80kg tangossa 4 x 10!! hihi. Tervetuloa kesäperse. Oon aloittanu noi lantionnostot jostai 40kilosta, nii tuntuu kivalta edetä taas tässäki hommassa! Tää kakkosjalkatreeni meni jotenki enemmän perille, kun toi torstainen reeni, koska nyt oon ihan jumissa taas joka paikasta.. Mut tokihan aluks menee siihen paperin tuijotteluun ja rytmin hakemiseen hetki aikaa. Kyllä tää tästä lähtee kuitenki rullaa ;)

Oon nyt siis ehtinyt nyt tehdä kerran jokaisen treeniohjelman osan. Yläkropassa jäi vähän semmonen tunne, että en saanu ihan kulutettua lihaksia niin poikki, kun mitä haluaisin. Kun esimerkiksi rintaa tai hauiksia on vaan ihan pari liikettä.. Sovelsinki vähä, ja tein vähä ekstraa, jotta sain toteutettua mun tavoitteen siitä, että jokaisen treenin jälkeen on ihan kaikkensa antanut olotila. Ei pitänyt soveltaa, mut sovelsin kuitenki. Yläkroppahan on mulla aiemmin jaettu kolmelle päivälle, ja jalat on ollut neljäs treenipäivä. Mutta nyt kun jalat vie kaks treenipäivää, nii yläkoppa on jaettu vain kahteen osaan. Nii onhan se selvää, että yhdelle lihakselle ei voi olla niin montaa liikettä, koska treenattavia osia on yhdellä kertaa enemmän.

Muttajooo. Nyt tarviiki jo lähteä kohti työmaata! Käykäähän osallistuu arvontaan, jos ette ole sitä vielä tehneet. (En tiiä toimiiko linkit taas ff:ssä, mut pari postausta taaksepäin löytyy..)  Osallistumisaikaa on vielä pari päivää, arvonta suoritetaan vappupäivänä. Vitsit mulla on tullu hyvä mieli, kun oon lukenu teidän jättämiä kommentteja, kiitos niistä ja kaikista kauniista sanoista :-)

Iloa tiistaipäivään!

Milla

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta