tarkkaa ruokailua ja kovaa treeniä

Ei vitsit, miten helpottavaa – se orastava syysflunssa todellakin lähti alkuviikon levolla! huh. Treenirintamalla kulkeekin taas kovaa, ja oon huhkiessani onnistunut viime aikoina hukkaamaan mun lävistyskorujani jonnekin treenisalin lattialle! Yks päivä napakoru lähti kesken bodyjammailun. Ja toisena päivänä toi naamassa oleva pallura irtosi johonkin salille. Napakorun löysin, toista korua en :D On vissiin pikkusen hikoiltu tai jotain…………… Treenit kyllä kulkee hurjan kivasti, ja treenivihkon innoittamana en oo päästäny itteeni lainkaan helpolla! Jos paperissa lukee esim. 3 x 6-8 ja teen ekan sarjan siten, että toistoja tuleekin 10, niin eikun uudestaan vaan. Sitä sarjaa  ei oo silloin laskettu yhdeksi kolmesta. Oon siis hakemalla hakenut nyt kaikkiin treeniohjelmiin aloituspainot, eli sellaiset painot, joilla saan juuri tehtyä ilmoitetut toistot! On sitten helppo ensi viikolla vaan treenata, kun lähtöpainot on jo tiedossa :))  Hackin kanssa meillä oli oikein hikistä tänään, kun piti kyykätä juurikin joku 8 toistoa, ja joka kerta menikin 10-12. Lisäsin ja lisäsin painoja ja lopulta sain irvistelyä sellaiset painot ja toistot, niin kuin paperissa luki. Mutta että sarjoja tuli niiden virallisten kolmen lisäksi muutama harjoituskierroskin :’D hhuhhuh! Voi olla etureiskat pikkusen hellänä viikonloppuna.

syyskuu11 (4)

 

Liten suhteen saatiin tänään lisäohjeita. Ensi viikosta lähtien hiilareilla aletaan vähän kikkailla. Niitä voi joko hieman lisätä tai sitten karsia tietyistä aterioista yksilöllisesti omien tuntemusten mukaan. Muutos ei ole suuri, mutta uskon, että nimenomaan ne pienet askelet vievätkin kohti suurempaa muutosta ja haluttua lopputulosta. Mä en oikein ole osannut vielä päättää, kuinka aion toimia. Vaihtoehdot ovat mun kohdallani joko samalla jatkaminen tai hiilarien karsiminen. Nää kaksi ekaa viikkoa ovat olleet tavallaan tosi helppoja, joten syön varmaan aika plusmiinusnolla juurikin sen, mitä kulutan. Mietin, että ehkä voisin vähän tiputella hiilareita, koska tiputus on todellakin pieni, mutta sillä voi olla vaikutusta kunnon etenemiseen kuitenkin :) Toisaalta mietin sitä, että nyt kun uudet Les Mills – ohjelmat ovat vaihtuneet, niin saatan käydä enemmänkin jumpalla, ja silloin taas tarvitsen kyllä kaikki hiilarit, jotka ovat sallitujen listalla. No hmm… On tässä nyt onneksi hetki aikaa miettiä :)

Ja Les Millsistä puheenollen, oon päässy testailee jo Bodyjam 70 -ohjelmaa ja voi jessus!! En kestä, miten noi jamit osaa aina vaan ilahduttaa huikeen hyvillä biisivalinnoilla ja mahtavilla koreoillaan. Ensi viikolle sain työvuorojakin kikkailtua siten, että pääsen tekee lisää tätä hullunhauskaa bailausta!<3 Olin jo ihan maassa, kun katsoin työvuorot, ja tajusin, etten taaskaan pääse mihinkään jamiin. Tai korkeintaan yhteen, joka sekin on huonossa paikassa huonoon aikaan mun muihin suunnitelmiin nähden.. Mutta onneksi nyt pääsenkin! hihi. Voitte uskoa, että kirjoitan jossakin välissä uudesta jamista oman fiilistelypostauksen. Koska se vaikuttaa niin hyvältä! Tietysti! Taas kerran! Uuden combatin ajattelin myös mennä kokeilemaan. Mutta tällä hetkellä mulla ei ole mitään elämää suurempaa intohimoa mihinkään muuhun Les Mills -lajiin kuin jamiin. En käsitä, miten oonkin muuttunut niin, että siinä missä ennen mun oli aivan pakko päästä jokaisen lajin ensimmäiselle tunnille uuden ohjelman suhteen, niin nyt mulla ei oo kauheesti inspiksiä muuhun kuin bodyjamiin ;) haha. Kai sitä ihminen vaan muuttuu.

Kattokaas, tossa on parhaita palota hiphop-pätkästä! Ja toi jälkimmäisen pätkän biisi ja toi käsiliikesarja on kyl niin magee kun sen oppii tekee kunnolla ja asenteella!! hihi. Ja nyt kuulkaas kaiffarit, olis taas hyvä hetki kokeilla jotain uutta lesmillsiä, kun on uudet ohjelmatkin kehissä. Ettäääää, kukas tulee mun messiin? ;))

Pakko vielä mainostaa (ihan vapaasta tahdosta ja omasta hyvästä kokemuksesta), kun bongasin kaupasta tällaista mehukeittoa, jota en ole aiemmin nähnyt. Valion mansikka-banaania ja mikä parasta, sokeroimattomana versiona, eli sopii mun ruokavalioonikin täydellisesti. Toi purkki huuteli sieltä, että on täydellinen makupari rahkan kanssa, ja mähän sitten innostuksissani vaihdoin ruokailujen järjestystä, jotta pääsin heti testaamaan. Ja kyllä! Olihan se hyvää! Tosi hyvää :) Suosittelen kokeilemaan, jos ootte jo kyllästyneet iänikuisiin mansikka- ja mustikkakeittoihin ;) Tavallisesti käytän pääasiassa mansikkaa, ja joskus mustikkaa, mutta toi tais nyt tulla kovaksi kilpailijaksi niiden rinnalle. Siitä persikka-vadelmakeitosta en kyllä yhtään tykkää, sen maku muistuttaa liikaa jotain jääteetä :D Eli jeppisjoo. Ruokaa ja treeniä kuuluu tänne. Katsotaan, jos viikonloppu toisi mukanaan jotain muutakin kivaa ;) Huisia perjantaita hei! Tää torstai-illan fiilis on ehkä viikon paras fiilis. Työviikko melkein takana ja koko vapaa viikonloppu vielä edessä. Komppaatteko? ;)

syyskuu11 (5)

 

Milla

11 vastausta artikkeliin “tarkkaa ruokailua ja kovaa treeniä”

  1. Hähää, Armas vilahti tossa sun sivupalkissa noissa Instagram-kuvissa, hämmennyin hetkeks :D

    Mulla on kauhee paniikki ku oon menossa lauantaina Lady Linen Super Saturdayhin jossa vedetään viis Les Millssiä kuuteen tuntiin enkä mä oo yhtään jumppapirkkotyttöjä!! Mää tuun ehkä kuoleen tai pyörtyyn tai jotain… Mutta ittepäinen kun on niin pakkohan ne on kaikki viisi vetää vaikkei oikeesti olis mikään pakko :DD

    • Haha. Niin tosiaan taisin unohtaa kysyy lupaa tohon kuvaan :D kun se nyt näkyy sit täälläkin! Ousnou.

      Hei mikä toi tommonen supersaturday on?? Mäki haluun! Vähä huippua! Vaik niin. Tulee olee kyl rankka setti. Mut onneksi sul on rautainen asenne ;) you can do it!! :)

    • Kuvaan on nyt virallisesti lupa, eikä se ollu ku hauskaa ku yhtäkkiä tajusin että siinähän on meidän kakara :D

      Ei muuta ku mukaan vaan jos kerkeet, pääsy on ilmainen ja vapaa! ;) ohjelmassa ei kyllä näyttäny olevan bodyjamia mikä on tietty pitkä miinus…….. ;P

  2. Vitsit, en olis huomannut muutoksia, josset olis sanonut! ;) Mulla tuntuu tapahtuvan ”tiivistymistä”, vaikka en oo treenannut kuin kaksi kertaa tän kahden viikon aikana :D Oon siis toisin sanoen taas kipeenä :( Kuvittelin olevani terve maanantaina, mutta kroppa ei selkeesti tykänny treenistä vaan rupes heti puskee uutta flunssaa päälle… Huokaus, nyt mä siis pakosti lepään loppuviikon :D En siis tee ruokavalioon muutoksia ennen kuin saan ees treenit käyntiin ja nään, miten homma rullaa, kun urheilen :)

    Oon kyllä miettiny et kiukutteleeko mun kroppani tästä maitotuotteiden määrästä. Siks mietin et vaihtasin jotain välipaloja noihin ”maidottomiin” vaihtoehtoihin :D

    • Voieeeiiii. Miten sä voit olla taas kipeenä!!? Kuin turhauttavaa! Yyyh. Mul tuli ihan paha mieli sun puolesta.. ://

      Ehkä fiksu päätös nyt sit levätä kunnolla ja alottaa treenit taas sitten joskus…. mut jos lohduttaa ni pelkällä ruokavaliolla voi saada tuloksia mut pelkällä liikunnalla ei. Ja kuten iteki sanoit, niin nytkin on jo tiivistymistä tapahtunut! tsemppistä! ja pistetää viestiä :)♡

  3. PS. Ostin sitä persikkavadelmaa, mutta ehkä liian jääteen makuista mustakin ;) Se vadelma on hyvää :P

    • ps. samaa mieltä! vadelma on okei mut se persikka ei. mut oon kyl vetäny överit vadelmaa ni onneks tuli toi uutuusmaku :)

  4. Mä en ole pitkään aikaan syönyt noita mehukeittoja enää, mutta on ehkä ihan pakko testata tota uutuutta! Nam. :D
    Ihan hirveä motivaatiobuusti tuli taas näitä sun tekstejä lukiessa, heh. Mullakin on vähän väliä pukannut on-off-flunssaa ja tälläkin hetkellä pohdin, uskallanko lähteä heittämään lenkkiä vai en. Plääh. Polte salille ja urheilemaan olis jo niin kova!
    Kuulostaa – öö – aika ihanalta toi sun ja hackin yhteistreeni. :DD Voisi itekin kokeilla välillä just lyhyempiä sarjoja ja katsoa samalla tavoin nuo aloituspainot.
    Oot ihana. :’)

    • mulla noita mehukeittoja menee useampi purkki viikossa, nii oli kyllä kivaa vaihtelua, kun on taas joku uus maku :D ja vieläpä hyvä sellainen! Toivottavasti säki tykkäsit, jos pääsit maistaa :)

      kiva jos onnistun välittää innostusta! ;)<3

  5. Mä olen päässyt vetämään uuden jamin nyt kahdesti ja rrrrakastan sitä ;) Se fiilis tunnin aikana ja sen jälkeen on vain niin omaa luokkaansa. Ehdottomasti mun lempparitunti lesmillsiltä, bodybalancen ohella :)

    • JOO!!<3 ihanaa! Todellaki, se bodyjamin tuoma fiilis on niin omaa luokkaansa, ettei sitä oikein ees pysty kuvailemaan, se täytyy ite kokea! Mut feel you! Uusi jami on niin rakkautta <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta