puolivälin pullistelut

Hyvää maanantaita! Liteä on nyt edetty puoliväliin ja alkavalla viikolla 6 fiilis on innostunut ja toisaalta toiveikas sen suhteen että, kaikki sujuu jatkossakin suunnitelmien mukaisesti. En tiedä miksi, mutta joka viikonloppu mulla tulee semmoinen pikkuflunssa, minkä oon sitten onnistunut selättää vitamiinitankkauksella ja pitämällä ylimääräisiä lepopäiviä? Ja näin maanantaiaamuna tuntuu taas samalta. Oon ihan tukossa. En tiedä, onko tämä vain allergiaa, kun viikonloppuisin ehdin olla enemmän kotona koiran kanssa, vai oikeesti joku flunssa, mutta enivei sais kyllä lähteä että pääsee treeniviikko alkuun!  Etenen nyt  alkuviikkojen 1-2 ruokailujen tahtiin. Ja kun tein tämän päätöksen, etten käytä mahdollisia kikkailuja ja vähennyksiä, niin fiilis on ollut energisempi. Ehkä viikoilla 1-2 asetettu ruokavalio oikeasti vain on sellainen, joka sopisi mulle ylläpitoon pidemmäksikin aikaa!

Viime viikolla treeniviikko näytti tältä:

maanantai: bodyjam

tiistai: lepo

keskiviikko: sali: reidet+pohkeet

torstai: lepo

perjantai: sali: selkä+hauis

lauantai: sali: rinta-olka-ojentaja

sunnuntai: juoksumatto + leuanvetoharjoitus + venyttely

Elii viikko alkoi jo perinteisellä maanantaijamilla. Sitten viikon eka sali ja ympärillä ne lepopäivät, koska olotila sitä vaati. Sen jälkeen sitten kaksi kovaa salitreeniä. Ja kyllä – neljäs  salitreeni jäi TAAS tekemättä!! :D Voi jessus tätä mun hommaa kyllä. Oon ilmeisen fiilistreenaaja, ja jotenkin kun tonne maanantain jamiin on vaan pakko mennä jos työvuorot niin sallii, niin siitä seuraakin lepopäivä tai pari, koska pyrin painottaa treenit viikonloppuun! Ähäkutti. Niin kahdenkin kovan salipäivän jälkeen kroppa vaan tarvii kehonhuoltoa ja lepoakin, eli ei nyt toimi oikein tämä mun systeemi. Ainakaan jos liteä ajatellaan. Omat fiilikset taas on oikein optimit, että sikäli turha näistä on ressiä ottaa :D Sunnuntain treeni oli tosiaan lähinnä lämmittely + pitempi venyttely, mutta kävin vähän samalla kuminauhalla vetää leukoja, kun oli kerrankin tilaa :) Pitäisi taas paremmin alkaa suunnitella näitä viikkoja, jos meinaan neljä salia saada mahtumaan loppujaksolle..

lokakuu6 (3)

Tällä viikolla mulla on suorilta tiedossa, että keskiviikkona enkä lauantaina ehdi treenaamaan, ja koska tänään olo on tukkoinen niin voipi olla, että maanantaijamikin jää väliin </3, niin oliskohan suunnitelmana, että jos pysyn terveenä, niin salitreenit tiistaina, torstaina, perjantaina ja sunnuntaina ;) Tosin toi sunnuntaikin jää kysymysmerkille, kun lähden viikonlopuksi reissuun! Mun pieni suuri unelmani pääsee nimittäin toteen lauantaina. Mulla on siis studiokuvaukset sovittuna!! hihii. Voi jestas. En yhtään tiedä, mitä odottaa, mutta tätähän mä oon aina puhunut, että haluaisin, niin lauantaina mennään ;)<3 Ja kyllä, saatte varmasti kuvamatskua, jos vaan osaan olla ihmisiks kameran edessä :D

lokakuu6 (13)

Kello läheneekin jo kuutta, eli tarvii lähteä töihin! Meinasin kirjottaa tän tekstin otsikoksi, että puolivälin pullukka, mutta pistinkin puolivälin pullistelut. Arvaatteko miksi? Koska mulla on hyvä fiilis tästä Litestä!! Siitäkin huolimatta tai juurikin sen takia, että en ota morkkista jos teenkin neljän salitreenin sijasta vain kolme kovaa. Tai etten menetä yöuniani, jos joku pieni juttu menee ruokien kanssa noinniinkuin sinnepäin oikein ;) Rentouden lisäksi hyvää  fiilistä tuo myös omaa silmää miellyttävä peilikuva :) Että mikäs tässä ollessa ja tehdessä. Laitoin yks päivä jopa farkut jalkaan, ja se kertoo jo paljon se!!

Milla

8 vastausta artikkeliin “puolivälin pullistelut”

    • joo vähä kyl jännittää, et jos en osaakkaa yhtää olla sit oikeen kuvaajan edessä! kääks :D mut kiitti!! toivon et olis kiva kokemus ja et tulis vieläpä hienoi kuvia.

  1. Vau! Kuulostaapa hyvältä noi kuvaukset, ehdottomasti kuvia näytille, jee, niistä tulee varmasti tosi inspiroivia!

    Ja juu fiilis on itellekkin nyt tärkeempää kuin se että kaikki menis just pilkun tarkasti ohjeen mukaan. Ylipäätään tää o n mulle aika uusi maailma joten en haluu pilata uutta harrastusta turhalla niuhotuksella :D

    Teet ilmeisesti jonkin sortin vuorotyötä, miten oot saanut ruokailut ja treenit rytmitettyä, vai vaikuttaako työt niihin kauheasti?

    Terveisin toinen Liteläinen :)

    • toivottavasti tulee joo inspiskuvia! :D ai säkin oot Litessä! Kiva kun tulit ilmoittautumaan. Mä uskon, että tietynlainen rentous myös ohjeuskollisuudessa on ihan hyvästä. ei tuu turhaa stressiä jostain niinkin arkipäiväisestä kuin syömisestä ja treenistä. Kuulostaiskin hassulta :)

      Mä teen itseasiassa taas ihan arkityötä vaan. Toki meilläkin on aamu- väli- ja iltavuorot, mutta kaikki siinä 6-18 välillä kuitenkin :) Aamuvuoropäivinä on melkeinpä pakko pitää treenipäivä, koska muuten ruuat ei riitä, kun klo 11:30 mennessä on jo aamupala, välipala ja lounas syötynä. Että kyllä joka vuoroon tarvii ruuat miettiä etukäteen, ja treenipäivät suunnitella, jotta tietää, mitä syödä ja milloin :)

      tsemppiä hei toiselle litepuolikkaalle!!

  2. Apuaaa, mihin tää aika menee kun siulla on Lite jo puolivälissä ja noi kuvauksetkin tulossa! :D Mut kuin huikeeta, oon ihan fiiliksissä siun puolesta ja voin kertoo että oot sellainen timmimimmi että studiokuvista ei voi tulla kuin priimaa jälkeä :) Go Milla! <3

    • No äläpä muuta sano!? Tää aika kulkee kauheeta vauhtia :D mikä on kyllä näin syksyllä ihan jees mun puolesta…

      kiitti ku fiilistelet mun kans ;) Toivon todellaki että kuvista tulee hyviä, ja etten näyttäs ihan pullerolta. kääk!

    • todellaki oot :D ens kerralla sit jossai puun oksassa ku ei salille pääse :’D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta