Toukokuun bodyruokailuja

Just nyt mulla on sellainen olo, että voisin uppoutua sohvan pohjalle iso kasa Aku Ankka -lehtiä kainalossa ja siinä lueskellessa voisin syödä levyllisen Fazerin sinistä suoraan kääreestä. Ai hitsit, mikä mielikuva :D<3 Tai vaihtoehtoisesti tää mun viimeisen cheattiateria keväältä kelpais kans ;) haha. Ja miks on näin herkkujen perään just nyt, niin joku kevätflunssa on iskenyt muhun(kin) ja sen verran myönnän olevani tunnesyöjä, että mun mielestä kipeänä on vaan ihanaa, lohdullista, kohtuullista ja oikeutettua syödä herkkuja. Koska tuleehan niistä ny parempi mieli :D haha. Mutta hitsi vie, jos olis normaali ruokavalio nii voisinkin kysyy itelleni cheattipäivän ja nauttia olostani edes jollain tavalla. Mutta koska nyt on meneillään tämä toukokuun ”dieetti”, niin ei kyllä millään pysty. Ja päätinpä sitten luoda katsauksen toukokuun aikana syötyihin bodyruokiin. Hakea niinsanotusti motivaatiota omista kuvistani. Koska hankin uuden puhelimeni juurikin tässä kuussa, oon kuvallut ahkerasti about kaikkea – myös ruokia ;)

IMG_20150425_210444

Multa on muutamia kertoja kysytty, että miten se mun ruokavalioni on siis erilainen nyt toukokuussa verrattuna aiempaan?  Ja vastaus tähän on hyvinkin yksiselitteinen. Ruuat sinänsä on ihan samoja, kuin yleensäkin. Lähinnä on kikkailtu vähän määrillä ja erityisesti juurikin hiilareilla. Eikä mulla oo nyt mitään cheattiaterioita ollenkaan, vaan ihan on ohjeen mukaan tarkasti menty. Tässä vähän kuvasatoa toukokuun dieetiltä. Kuvista saatattekin huomata, että en edelleenkään syö mitenkään hiirulaisen tavoin ;) Ihan vain väärinymmärysten välttämiseksi pakko sanoa sekin ääneen. Dieetin kun voi ymmärtää niin monella tapaa. Mutta mulla on edelleenkin siis 5-6 ateriaa päivässä, sisällöiltään mm tätä:

Aamupalavaihtoehtoja olisi useitakin, mutta kun puuro on niin herkkua, niin siitä en luovu ;) Ja lautasen kokoa muuttamalla saa luotua illuusion, että saa joka aamu täyden lautasellisen puuroa ;) En tiedä olisitteko arvanneet, mutta alemmassa on pienempi määrä kuin ylemmässä kuvassa.

IMG_20150509_083426

IMG_20150517_101727

Lounas- ja päivällisvaihtoehtoja. Niitäkin olis, vaihtoehtoja nimittäin. Mutta oon edelleen aikamoinen jauhelihan suurkuluttaja. Sain joskus keväällä juurikin täältä blogin kautta vinkin, että Lidlissä on usein tarjouksessa kananpojan jauhelihaa. Ja siitä oonkin saanut vaihtoehdon ihan tavalliselle naudanjauhelihalle. Ja vaikka ruuat olis alkuun siististi aseteltuna lautaselle, niin kyllähän noi sörsselit on kaikista parhaimpia syödä ;) Oon nykyisin ihan koukussa siihen Lidlin halpisraejuustoon, kun sen voi sekottaa kaikkiin ruokiin ja niistä tulee sitten jotenkin niin kauheen hyviä :D

IMG_20150526_191316

Välipalaa. Musta on tullut aikamoinen kahvin ja lightlimpparin suurkuluttaja viime aikoina, mutta yleensä nääkin menee kausittain ja kesäkuussa voi olla jo ihan muuta taas.

IMG_20150526_190658

Iltapala multa jää usein syömättä, tai oikeammin ilmaistuna syön sen jo päivällä ns. välipalana. Tämä siis siistä syystä, että arkirytmini kulkee siten, että treenaan 17-19 välillä, ja koska treenin jälkeen tarvii syödää kunnon ruoka, niin päivällinen on monesti mun vuorokauteni viimeinen ateria. Jos on kuitenkin treenitön päivä, niin aika perusrahkaherkkuja sitä tulee syltyä, vaikka iho tykkäiskin enemmän esimerkiksi munakkaista. Mut mieluummin hyvää ku semmosta, mikä olis fiksua. Jos hyväkin vaihtoehto on nimenomaan ihan ohjeen mukainen ;)

toukokuu13 (10)

 Ja jos ei kuvista vielä välittynyt, niin teen aterioistani aina nautintoja. Tietyt jutut on ohjeissa määritelty, mutta valinnanvaraa on paljonkin. Ja valitsen sitä, mitä tekee mieli. En todellakaan kestäis syödä ihan vain polttoainemielessä jotain, mistä en oikeasti tykkää. Että semmosilla bodyruuilla on tätä kroppaa toukokuussa ravittu ja rakennettu. Varmaan oli ihan sitä, mitä odotittekin? Perussettii, kuten asian ilmaisen usein ;)

toukokuu25 (17)

Tiiättekö muuten mitä – Mulla tulee ensi viikolla puoli vuotta täyteen Fitfarmilla Killen valmennuksessa! Kääks! Mihin tää aika menee?! Välillä miettii, et onkohan tässä saatu mitään aikaseks, ja toisina päivinä taas luotto omaan tekemiseen on ihan mahdottoman korkella. Tarvii vissii kirjoitella jotain kehityspostauksia? Oon niin pitkään käsitellyt enemmän tätä mentaalipuolta ja hakenut omaa linjaani tavoitteellisen salitreenaamisen suhteen osana elämäntyylinä että noi perinteiset kehityskuvat on jääneet vähän taka-alalle. Mutta ehkä olis kiinnostavaa ottaa pitkästä aikaa vähän kuviaki kehityksestä? Emmätiiä. Uskallanko :D

 

Milla

6 vastausta artikkeliin “Toukokuun bodyruokailuja”

  1. Kehityskuvia on aina motivoivaa katsella. Niitä vaan tulemaan! Kiinnostais tietää (entiä ootko jossai vaiheessa kertonut, olen uudempi lukija) että aiotko suunnata joskus kisalavoille?

    • Joo iteki tykkään kattoo niitä toisten blogeista. Tarvii vissii sit ottaa kuvia ja koittaa löytää jotai kehitystäki ;) En oo suunnitellu mitään kisahommia. Ihan vaan huvikseen ja omaksi ilokseni treenailen.

  2. Moi! Lueskelin noita vanhoja postauksia tossa ja päädyin siihen Drome-housupostaukseen. Itse tilasin jostain nettikaupasta samaiset pöksyt, mutta löysän vyötärön takia lähtivät myöskin palautukseen..:/ Sitten käppäilin (täällä Kuopion päässä kylläkin) Prismassa ruokaostoksilla ja satuin huvikseni vilkaisemaan vaateosastoa. En meinannut uskoa silmiäni, mutta Prismasta siis saa kyseisiä housuja! :D Että jos arvot vielä sen S-koon kanssa, käy tsekkaamassa, jos Kalevassa olis samanlainen tarjonta :D

    ps. noilla kintuilla ei oo mitään syytä vältellä mitään housuja <3__<3

    • Eikä, oikeesti? :D Mun kaveripiirissa on ihan yleisenä vitsauksena se, kun ostan mun kenkiäni jostain prismasta. Sopis hyvin kuvioon, et kohta housutki on sieltä hankittu :D haha. Ja hei, miksei, jos kerta hyviä löytyy!

  3. Nam näyttää hyviltä! Oliko sulla ennen diettiä kerran viikossa vapaus syödä toi cheat meal ja saitko valita ite mitä syödä sillon?:)

    • Juu tavallisesti saan syödä kerran viikossa vapaasti valitsemani cheattiaterian :) Tää cheattihomma on ollu siis nyt maaliskuusta huhtikuulle käytössä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta