Ihanaa, juhlapäivä!

Tänää olis juhlapäivä meidänkin perheessä, kun sisko pääsee ylioppilaaksi. Mäki oon onneks tervehtyny melko hyvin flunssastani, nii saattaa jopa tulla ihan kaunis olo tänää kun saa pitkästä aikaa laittautua :) Kävin kolmen päivän sisälläolon jälkeen aamulla vähä ulkoilemassakin, ja siellähän oli jo ihan kesä :’D

IMG_20150530_110828

Hiuksia likuunottamatta kaikki alkais tosiaan olla valmista tän päivän humputteluja varten. Sain mekonki aika simppelisti loppujenlopuks valittua, kiitos kaikista kommenteista, joita laitoitte mekkokriisipostaukseen! Ripsiä on jäljellä ehkä viis, ja huolto on muutaman päivän päästä. Mut onneks on ripsivärit keksitty :D Oon nyt matkalla kaverin luo laittaa hiukset vielä kuntoon ja sit reissataanki Hyvinkäälle juhlimaan siskoa ♡ Onnea kaikille uusille ylioppilaille! Nauttikaa päivästänne,  se tulee olemaan ikimuistoinen  ;)

IMG_20150530_102041

Niin, ja ihan off topic, lisäsin muuten vastikään blogini uudelle sivustolle nimeltä Blogipolku. Voit siis seurailla kirjoitteluani myös sitä kautta. Klikkaa tästä blogipolkuun. Tai en mä kyllä tiedä, onko sivusti niin uusi, mutta itse löysin sen vasta tällä viikolla :D Ja kun nyt seurailusta tuli puhe, niin kertauksena myös muut seurantakanavat. Mun mielestäni kaikista kätevin tapa seurata blogeja on Facebook. Kun tykkäät esimerkiksi Treenikengissä -blogista facessa, saat uusimmat postaukset aina uutisvirtaasi ja pääset sitä kautta lueskelemaan ja pysyt ajantasalla blogin tapahtumista ;) Ja jos ei blogipolku eikä Facebook oo sun juttusi, niin tokihan myös vanha kunnon Bloglovin toimii edelleen! Mut seuraa nyt jossain, jos kumminki seurailet ;) haha.

Ihanaa juhlapäivää kaikille juhlittaville ja juhlijoille <3 Itehän meinaan tänää syödä pitkästä aikaa cheattiaterian ;)

Milla

5 vastausta artikkeliin “Ihanaa, juhlapäivä!”

    • Aijaa :’D mä en bongannut sua! Suoritin kyllä jotai maailmanennätystä et kuinka nopeasti ikean voi kiertää alustaloppuun ja vieläpä ostamatta mitään ;)

  1. Moikka! Yksi kysymys sun treeneistä – miten sä toteutit aiemmin tänävuonna ne voima- ja volyymiviikot?
    Itse ajattelin alkaa myös jaksottamaan omia treenejä vastaavalla tavalla, mutta nuo voimaviikot herättävät aika paljon kysymysmerkkejä – ei tosiaan oo paljoa tullut voimailtua! :D monta treeniä teit voimaviikolla ja minkälaisella jaolla? Kannattaako tehdä ainoastaan pääliikkeitä (ja kuinka paljon?) ja unohtaa kaikki ns. apuliikkeet ja pidemmät sarjat voimatreeneissä?
    Ei välttämättä tarvitse paljastaa mitä itse tarkalleen teit (ellet halua), mutta olisi kiva saada vähän jotain vinkkiä miten tätä lähtisi toteuttamaan! :)

    • Noniiiin. Eli siis voimaviikolla tein (ja teen jatkossakin) neljä treeniä. Jaotuksella about jalat / rinta-hauis / olkapää-ojentaja / selkä. Ja joo siis lyhyitä sarjoja, pitkiä palautuksia ja vähä erikoistekniikoita kehiin. Ja voluumiviikolla semmosta enemmän syketreeniä. Esimerkiksi rintatreenissä voluumiviikolla saatan tehdä vaikka penkkiä sellasilla painoilla et saan 20 toistoa tehtyä. Ja palautukset maksimi jotain minuutti. Ja sit voimaviikolla teen esim. 6-8 toistoa tai vaihtoehtoisesti käytän jotain erikoistekniikkaa, kuten rest pausea tai pudotussarjoja. Sillai ne vóimat kai kasvaa, emmätiiä :D On niin monen tekijän summa ja mitä ne kokonaisuudessaan tekee. Mut tiivistetysti sanoisin, et mun salitreenaaminen itekseni ennen valmennusta on ollut nimenomaan tollasta voluumitreenaamista. Ja voimaviikoilla uusia juttuja on ollut se, että ottaa oikeesti aina vähä isommat painot, ku mitä uskois nostavansa. Ja et malttaa pitää oikeesti pitkiä palautuksia! Noista liikkeistä en kyllä osaa sanoa sen enempää, et minkälaisia ne on voima- tai voluumiviikoilla. Mun mielestä mulla on vähän kaikkea vaikka kumminkin erilaiset ohjelmat kummallekin viikolle :D

      Ettäää… olikohan tästä mitään apua :D

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta