Kaksituhattaviisisataa kaloria

Joskus ruokapäiväkirjaa postaillessa joku teistä lukijoista on udellut mun ruokavalioni kalorimääriä. En ole osannut vastata, sillä en ole tiennyt tarkkaa kalorimäärää. Eikä ruokavalioni tokikaan ole niin tiukka, että joka päivä tulisi syötyä saman verran. Hoksasin tuossa eräänä päivänä tällä viikolla, että snapchatissa saa hauskasti koottua päivän syömiset kellon tarkkuudella yhteen, sillä kuvan napatessahan snappi laittaa meneillään olevan kellonajan kuvaan, eikä sitä voi muuttaa. Tämän innoittamana kokosin siis tämän viikon keskiviikkona ruokapäiväkirjani näin julkiseen tarkasteluun.

Aamupala. Kotona ennen iltavuoroa. Samaa settiä kuin varmaan viimeiset viisi vuotta, mutta kukapa tähän kyllästyisi ;)

Snapchat-46961103079945820

Lounas. Tällä viikolla työskentelen siinä pienryhmässä, jonka aikuinen pääsee ensimmäisenä syömään, joten lounasaika tuli jo aika pian aamupalan jälkeen. Tai oikeastaan ihan sopivaan aikaan. Tällainen viikko on vain joka kolmas ja kahtena muuna viikkona aamupalan ja lounaan väliin tulee vähintään neljä tuntia, toisinaan jopa viisi. Nyt oli siis aika optimi ajoitus, kun pääsi jo yhdentoista jälkeen ;)

Snapchat-2098238085483918158

Päiväkahvi.

Snapchat-5025228769811167588

Välipala. Aika kevyt sellainen.

Snapchat-6777433914279173536

Ja toinen välipala. Jos olisin ollut fiksu, niin toki yksi isompi välipala olisi varmasti riittänyt kolmen kieppeillä. Mutta koska söin lounaan jo yhdentoista jälkeen, ja olin menossa bodyjamiin klo 18.15-19.15, olisin varmasti ollut illalla kotiin mennessä vähän turhan nälkäinen, joten koin paremmaksi näiden kolmen tunnin välein vetästä pienet välipalat. Eikä ainakaan pistäny tanssiessa!

Snapchat-978973988443742445

Illalla tanssien jälkeen vielä päivällinen naamariin.

Snapchat-672451728545082465

Tavallaanhan toi toinen välipala oli  vähän niinkuin iltapalan korvaava, koska viisi ateriaahan tässä päivässä oli kuitenkin :) Laskin kalorilaskurilla päivän kokonaissaanniksi noin kaksituhattaviisisataa kaloria. Eli siinä vastaus uteliaille. Ja jos olisi ollut salipäivä, niin treenijuomista tulisi vielä kolmesataa kaloria lisää. Ja joskus syön isomman välipalan ennen treeniä, joka sekin on tietysti enemmän kuin vain muutama sata kaloria. Mutta niin, kokonaisuudessahan tärkeintä on se, että syö tarpeeksi, jotta jaksaa treeenata ja touhuta töissä. Ja tää taitaa olla mulle aika sopiva määrä. Joskus se on kaksituhatta ja risat ja toisinaan lähes kolmetuhatta. Eipä mulla ollut edes näin tarkkaa tietoa aiemmin, koska ei noilla kaloreilla ainakaan omalla kohdallani oo niin tarkkaa väliä. Mutta tulipa selvitettyä nyt sekin ;)

Blogi päivittyy myös  Facebookissa  ja mun arkisia touhuja voi seurata Instagramissa  sekä nykysin myös snpachatissa nimimerkillä millariutta.