Päivitetyt ruoka- ja treeniohjeet

Kuten olette varmasti kuulleetkin, tällä hetkellä mua innostaa ihan hirveästi toi BodyJam-homma. Haaveilen koulutuksiin menemisestä, harjoittelen näytetunnin pitämistä, käyn itekseni sekä ohjatuilla tunneilla tanssimassa ja kattelen kaikki työmatkat youtubesta vanhoja koreoita. En kuitenkaan jammaile ihan joka päivä, vaan viikoon mahtuu myös salitreenejä sekä lepopäiviä. Ongelmaksi salitreenien osalta alkoi oikeastaan muodostua tuossa innostuksen tultua se, että en kerennyt, pystynyt enkä jaksanut tehdä viisijakoista ohjelmaani läpi. Eihän seitsemään päivään millään saa mahdutettua viittä salia ja muutamaa jumppaa! Tai no, tokihan ne saa, jos överiksi vetää. Mutta kun ite tykkään vieläpä pitää nämä kaksi treeniä erillisinä setteinä. En nimittäin tee salilla täysiä, jos tarvii jaksaa vielä jumppa perään – jotenkin alitajuisesti säästelen voimia. Ja toisaalta, kun meen salille, turhaudun, jos en tee just niin kovaa kuin kropasta lähtee. Haluan tehdä kovia salitreenejä, joten yhteensä 3-5 treenipäivää viikossa on aika maksimi, mitä mun kroppani palautuu. Pidän siis joka viikko ainakin kaksi lepopäivää, toisinaan kolmekin. Joten omalle kropalleni tuo viisijakoinen ohjelma ja tanssit päälle oli mahdoton yhtälö.

Onneksi pystyin vain näpyttelemään viestiä valmennuksen puoleen, ja kertomaan tästä ”ongelmasta”. Tai itse asiassa, soiteltiin viime viikolla kiireisimmät päivitykset, ja nyt tällä viikolla sain ajatuksen kanssa suunnitellun ohjelman käsiini. Uudet treeni- ja ruokaohjeet siis jälleen kerran ;) Mutta vuosivalmennuksessa näitä siis tosiaankin päivitellään asiakkaan tarpeen mukaan, ei mitenkään vain päivittämisen ilosta tai tietyin väliajoin.

Ja haluatteko tietää, kuinka treenaan nyt kesää kohti?

Screenshot_2016-04-22-18-31-33-1

 YEA. Siinä paluupostissa tulleen ohjenipuskan otsikko. Millan jumppahumpat, haha. Kyllä! Teen salitreeniä nyt jatkossa siis kolmijakoisella ohjelmalla. Ja sen lisäksi jumppajutut. Keskimäärin treenitunteja tulee viikkoon siis kolme salia ja muutama aerobinen. Yksi salitreeni on myös suunniteltu siten, että voin sen perään tehdä esimerkiksi omia ohjausharjoituksia. On siis edelleen mahdollisuus jopa kolmeen lepopäivään viikossa. Mutta tarkoitus olisi siis tehdä kolme oikeasti sairaan kovaa salitreeniä viikkoon! Kovia kutosia-kaseja ja erikoistekniikoita. Ja kaikkia mun suosikkiliikkeitä. Ja sitten päälle jammailla fiiliksen mukaan. Joskus työvuorot osuu sillain hyvin, että pääsen jopa kahdelle ohjatulle tunnille viikossa. Ja toisinaan tanssit jää ihan omatoimijammailun varaan viikonlopulle. Sopivan rentoa mutta kuitenkin järkevää, vai mitä? ;)

Ruokaohjeitakin päivitettiin hitusen, ja mun runsaita hiilarimääriä vähän karsittiin. En ilmeisesti tarvii niin paljon hiilareita, kun salipäiviä on enää kolme, ja aerobista enemmän… Tavoitteenani olisi siis treenailla hyvällä fiiliksellä just niitä juttuja, jotka tällä hetkellä maistuu parhaiten. Ja semmonen sopivan messevä kesäkroppa olisi ihan kiva. Vaikka itse tekeminen onkin kyllä nykysin peilikuvan vahtaamista inspiroivampaa. Mutta tokihan tässä tahtoo myös hyvässä kunnossa olla, ja jos ei aina vähän paremmassakin. Kattellaan, kuinka lähtee homma toimimaan, ja alkuun tuleekin varmasti viestiteltyä valmennuksen suhteen taas aktiivisemmin. Voitte ehkä uskoa, että on viikon salitreenitkin maistuneet nyt ihan erilaisilta, kun ei tarvii ite kikkailla ja miettiä, minkä treenin tekisi, kun kaikkea viittä ei kerkiä. Taas semmonen tasapainoinen fiilis. Ja viikonloppuna olis luvassa kumpaakin – sekä punttia että humppaa <3

Snapchat-2007322834856950683

Blogi päivittyy myös  Facebookissa  ja mun arkisia touhuja voi seurata Instagramissa  sekä nykysin myös snpachatissa nimimerkillä millariutta.

Milla

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta