Tällä viikolla…..

Tällä viikolla…

Mulla on Fitfashionin snäppitili hallussani! Me bloggaajat saamme vuorollamme viikon kerrallaan päivittää My storya, ja tämä kulunut viikko on ollut mun viikkoni. Ehkä oot huomannut, että mun oma tilini on ollut aika hiljainen? Koin helpommaksi päivittää vain yhtä tiliä, sillä en muutoinkaan kerkiä liian usein sinne matskua pistämään. Ja jos et seuraa just mua, mutta sporttielämäntyyliset jutut yleisesti kyllä saattaisi kiinnostaa, niin fitfashionfi -merkin alta löytyy viikoittain vaihtuvien snäppääjien juttuja. Fitfashionin snäppi on vielä ihan tuore juttu, joten on aika siistiä, että sain oman vuoroni heti Fit You Too -blogin Katrin jälkeen. Saa hei rohkeasti antaa palautetta, minkätyylisiä juttuja sä ehkä haluisit snäpistä seurailla? Videoita, kuvia, omia höpöttelyjä kameralle vai kenties muotia ja kauneusjuttuja? Mä oon aika arkipainotteisesti laittanut kuulumisia, treenijuttuja ja ruokapäiväkirjaa. Niinkuin tavallisestikin. Mut sehän tossa snäpissä toisaalta on erilainen juttu verrattuna vaikka tähän viralliseen blogin kirjoittamiseen – sinne voi pienemmällä kynnyksellä laittaa jotain pikkuklippejä pitkin arkea. Palautteen anto on tosiaan ihan tervetullutta. Ja mun juttuja saatte seurata vielä tämän viikonlopun ajan. Pidetään jännitystä yllä loppuun asti, kuka onkaan sitten ensi viikon snäppäilijä ;)

snapchat-42068290204137871561

Tällä viikolla olen myös treenannut. Taas on mennyt enemmän sillisalaatiksi kuin olisin halunnut, mutta jääpähän jotain parannettavaa taas ensi viikoon. Aloitin tosiaan treenit jalkatreenillä maanantaina. Ja koska edellisestä treenistä oli sen verran pitkä aika, mun jalat oli ihan poissa pelistä koko arkiviikon… Lopulliseksi saldoksi tältä viikolta tulee siis kaksi salitreeniä ja kaksi bodyjamohjausta. Yhteensä neljä treeniä, mikä on mielestäni ihan sopiva määrä. Mutta hitsi vie, kun haluisin ehtiä tehdä noi kaikki salitreenit viikon aikana! Ja nyt jäi taas olkapäät ja kädet kokonaan pois. Ja tein eilen maastavedon 3×3 100kg:lla, niin voitte kuvitella, että huomisen tanssit menee astetta jäykemmällä selällä….

Palautuminen vie nyt siis jotenkin tavallista enemmän aikaa, ja oon ollut ihan sairaan kipee salitreenien jälkeen. Luonnollista, koska treenikierto on bodyjamjuttujen vuoksi ollut kovin hajanainen kuluneen kuukauden aikana. Mutta koko ajan kohti normaalia kiertoa ja bodyjamohjausten soluttamista treeniviikon sisälle. Ehkä voisin ottaa ensi viikon tavoitteeksi 3 salitreeniä ja 2 jumppaohjausta. Mutta on oikeasti haastava saada päivät rytmitettyä ja skulaamaan sillain, ettei salitouhut haittaa jumppaa ja toisinpäin. Meinaan kun mä treenaan salilla, niin mä oikeasti treenaan. Ja sitten kyllä tuntee tehneensä seuraavina päivinä. Ja kuitenkin ohjauksissa täytyy olla ihan 100% energialla mukana. Ensi viikolla mulla on ohjaukset on torstaina ja sunnuntaina, joten suunnitelman tasolla voisia toimia sellainen, että teen salitreenit maanantaina, tiistaina ja lauantaina. Maanantaina rinta-olkapää, tiistaina kädet ja selkä ja lauantaina jalat. Vai kuinka? Sit oon kyllä vetänyt maasta just edellisenä päivänä ennen torstain ohjausta ja tehnyt jalat just ennen sunnuntain ohjausta :D Wääh. Hei auttakaa nyt, kuinka te suunnittelette viikkonne, jos käytte sekä salilla että jumpassa? Tai ohjaatte jumppaa mut treenaatte ite salilla?

screenshot_20161008-1140591snapchat-27997531039702782801

Kävin myös verikokeissa tarkistamassa kilpirauhasarvot. Niitä tsekkaillaan nyt puolivuosittain. Vielä keväällä arvot olivat oikein hyvät, samat kuin viime vuoden joulunaikoihin, kun lääkitys ensimmäistä kertaa saatiin oikealle tasolle. Mutta nyt arvot olivat taas selkeästi huonommat, ulkona viitearvoista. Lääkäri kyseli mun vointiani ja oireitani, olenko huomannut sellaisia. Ja enhän mä osaa niistä sanoa. Oon niin tekeväinen ja ehtiväinen, että toimin vaan tosi pitkään täydellä teholla, vaikka joku olisikin pielessä. Sanoinkin, että mua pelottaa eniten se, että oon huomaamattani sitten taas samassa pisteessä, kuin silloin 2015 kesällä. Mutta että en halua myöskään mitään varmuudenvuoksi lääkityksiä. Tehtiinkin nyt niin, että sain uuden lähetteen verikokeisiin ja menen sinne myöhemmin syksyllä. Katsotaan siinä kohti, onko arvot edelleen huonontuneet tai onko mun voinnissani selkeästi jotain heikkenemistä tässä kuluvien kuukausien aikana. Jos on, niin sitten tarvii varmasti tehdä korjausliike annostuksen suhteen.

Kulunut viikko on ollut melko tavallinen mun elämässäni. Siltikään en ole ehtinyt päivittää blogia viikon varrella, jossain kohti on kai ollut kiirettä ;) Onneks viikonloppuna kaikki kiire väistyy ja voi vaan hengailla. Ja huomenna on taas bodyjam-ohjauskin <3 Tulkaa tanssimaan lielahden p&t kuntosalille klo 11!

 

Milla

4 vastausta artikkeliin “Tällä viikolla…..”

  1. Mä teen niin päin, että ennen BodyCombatia on aina välipäivä. Silloin jaksan tehdä siellä täysillä, eikä siitä enää tuu paikatkaan juuri kipeiksi niin pääsee sit salillekin (: Joskus käyn jumpassa salipäivän jälkeenkin, jos paikat ei oo liian jumissa, mutta yleensä tosiaan lepopäivän jälkeen. Esim näin:

    ma Combat
    ti jalat, vatsat (okei myönnetään, tää on aika tuskainen veto mut muuten ei pääse jumppaan niin usein)
    ke lepo
    to Combat
    pe selkä, hauis
    la olkapäät, ojentajat, rinta
    su lepo

    • Kiitti kommentista! Mä käytin nyt samaa taktiikkaa, pidän tänää lepopäivän kun huomennaon ohjaus :-) Toivottavasti toimii! Mut onhan toi aika paha, jos vaikka tiistaina tekee jalat niin torstaina kun ne on kipeimmät niin pitäis mennä combattii tai jamii tai muuhun jumppaan – ei tulis kyllä mun kohdalla mitään :D Mutno, valintoja valintoja…

  2. Sun snäpit on kyllä ihanan pirtsakoita, niistä tulee hyvälle mielelle :) <3

    • Kiva kuulla, oli kyllä hauska snäppää tuolla fitfashionin my storyssa! Jotenkin erilaista ;)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta